El quadern de Noah, de Nicholas Sparks

quadern de noah (1)Ens arriba la recomanació de la  Laura López:

Cada vegada em costa més dir quin és el meu llibre preferit perquè darrerament m’enamoro de totes les lectures que faig. Però us recomanaré la meva primera història d’amor amb un llibre: “El quadern de Noah“. Digueu-me romàntica… És el primer llibre que em va fer plorar… Les darreres 30 pàgines les vaig llegir de manera borrosa amb els ulls vermells i el cor tou.

Jo la defineixo com LA GRAN HISTÒRIA D’AMOR. Quan acabeu de llegir-la us n’aneu a buscar la pel·lícula i poseu cara als protagonistes, per al meu gust, molt ben trobats.

Bona lectura!!

Anuncis

Deixa un comentari

