L’euga Rara, de Joles Sennell (Ed. Oxford)

euga rara
Il·lustracions: María Hergueta
Col·lecció: L’Arbre de la Lectura
Edat: a partir de 6 anys
Preu: 8,90€
La portada d’aquest llibre és tan bonica que va ser el primer que em va cridar l’atenció. La il·lustradora, María Hergueta, torna a aparèixer amb un nou llibre. La meva alegria va ser tan gran que vaig decidir endur-me’l a casa per gaudir-lo i poder explicar les meves sensacions.
Cal dir que Hergueta m’agrada molt, sobretot pel seu estil tant personal. Mentre escric aquestes línies, de tant en tant, acaricio la portada que em convida a veure’l de nou i llegir-lo. Una lectura extraordinària de Jolles Sennell acompanyada de les il·lustracions de María Hergueta! Si jo fos escriptora em sentiria molt honorada que m’il·lustrés el conte aquesta il·lustradora novella – que per cert, la vam tenir a la llibreria presentant la seva magnífica opera prima, “Cuando no estás aquí”–. Però si jo fos il·lustradora em sentiria, igualment, honorada d’il·lustrar un conte de Jolles Sennell. Perquè sí, perquè és un gran escriptor que ha escrit moltes històries per a nens i nenes, i que també m’agrada molt. Ara mateix acabo de llegir aquest conte  preciós sobre una euga que té la dissort de néixer amb unes banyes de cérvol, per això de nom és l’euga Rara. A la granja on viu, doncs, és diferent i la fan sentir diferent… Cal marxar, emprendre un viatge, una aventura. És la seva única sortida. El que ella no sap, però, és el que li espera allà fora, mai s’ho hauria pogut imaginar.
I és que amb fred, a ple hivern i en vigílies de Nadal, pot passar de tot.
Un llibre per llegir, veure i gaudir.
Anuncis

Deixa un comentari

