“Un altre got d’absenta”, de Tina Vallès (LaBreu Edicions)

Preu: 14,00 €
Pàgines: 128
Us presento el llibre de contes de la Tina Vallès, per a molts desconeguda. Els contes per adults i la narrativa breu són gèneres que m’agraden molt. Conviden a llegir en petites estones.
Vaig descobrir aquesta autora a través d’aquest llibre que em va arribar pels volts de Sant Jordi. Persegueixo els escriptors que escriuen contes, però reconec que a l’hora de fer-ne alguna ressenya se’m fa difícil perquè cada conte és diferent. No sé què té aquest llibre de la Tina Vallès però, ara que he llegit els seus contes, us he de dir que m’ho ha fet passar molt bé. Com a tot recull, em quedo amb els meus preferits, que en són uns quants.
Quant al títol “un altre got d’absenta” encara no li veig la relació amb el llibre, però potser us he de dir —i que cadascú hi faci la seva lectura— que a mesura que avances en els contes, per a mi, cada vegada són més potents, talment com si un got rere un altre got d’absenta fes pujar el to. I m’encanta la portada del llibre!
Són històries del dia a dia, falses aparences que formen part de nosaltres i ens els presenta de manera subtil on cada detall és important per a veure el que vindrà.
Enguany participa a la 14ª Nit de Narradors, que se celebra el dia 5 de Juliol a Banyoles. Us convido a conèixer-la. Els contes no deceben!
Deixa un comentari

