“Quan érem feliços”, de Rafel Nadal (Ed. Destino)

Preu: 20,00 €
Pàgines: 414
És sabut que amb “Quan érem feliços”, Rafel Nadal va guanyar el Premi Josep Pla 2012 i també sabem que és el llibre en llengua catalana més venut de Sant Jordi 2012. Molts us l’heu llegit, molts el coneixeu, però molts encara no, i aquest pot ser un bon moment.
S’ha escrit molt d’aquest llibre des del moment que va sortir per primera vegada. No em puc fer massa ressenya, només us escriuré les meves impressions.
Quan el vaig començar a llegir mai hagués pensat que m’hi quedaria tan atrapada. Ja només en el primer capítol, on descriu el seu primer record d’infantesa dins una pastisseria, em va provocar que els meus records també es despertessin, lògicament diferents als d’ell però semblants en molts moments. També, com que la seva infantesa passa a Girona, i Banyoles és tant a prop, reconec bona part de la novel•la i puc passejar-m’hi més fàcilment. Però prescindint d’això, ha esta meravellós submergir-se en cadascuna d’aquestes pàgines tan plenes de vida i de records.
Enguany participa a la 14ª Nit de Narradors, que se celebra el dia 5 de Juliol a Banyoles. Us convido a conèixer-lo.
Deixa un comentari

